28 stycznia 2015

Z głową w chmurach...

Jest późna noc, a ja pełna wrażeń i emocji nie mogę zasnąć. Tak już mam - im bardziej jestem zmęczona, tym trudniej się wyciszyć. Kiedyś próbowałam się napić, ale to już od dawna nie działa. Ktoś dziś powiedział, że mnie kocha, że jestem jego całym światem i ja mu wierzę. Czasami tak bywa. Już nigdy nie chcę być samotna, bo to jest najgorsze, co spotyka człowieka, który z natury jest stworzeniem stadnym. Te słowa zabrzmiały jak muzyka w moich uszach, a ich echo dotarło do serca, które pomimo blizn nadal żyje. Wiem... jestem już stara, ale uczucia nigdy się nie starzeją, kochamy równie mocno mając naście lat jak i będąc w kwiecie wieku. Miłość to piękno, to dobroć, troska o drugiego człowieka i wiara w to, że wszystko się uda. Za każdym razem jest inna i za każdym razem jest się pewnym, iż to właśnie ta jedyna na cale życie. Ja ciągle jeszcze nie znalazłam mojej drugiej połówki jabłka... A może jednak? Ta połówka jest z innego kraju oraz zupełnie innej kultury. Ale kto powiedział, że będzie łatwo? Dziś czuję się szczęśliwa, mogłabym latać w chmurach. Czuję się zdolna do przenoszenia gór! To cudne uczucie być zakochanym! Jesień życia też może być piękna i mienić się barwami złota i purpury. Ktoś, dla kogo stałeś się kimś bliskim dał ci nadzieję na piękne życie... Jedno ciepłe słowo zmieniło wszystko i nadało życiu niepowtarzalny sens...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz