6 stycznia 2015

Pierwsza nominacja - Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za nominację. Jest mi niezmiernie miło, że odpowiadając na kilka pytań mogę uchylić rąbka tajemnicy na temat własnej osoby moim czytelnikom. Pozdrawiam Cię Złowieszczy Chichocie.


Zasady zabawy:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


PYTANIA OD ZŁOWIESZCZEGO CHICHOTU:

1. Jaki jest Twój cel w życiu?
Kochać i być kochaną ...

2. Co lub kogo zabrałabyś na bezludną wyspę?
Zabrałabym laptopa z dostępem do Internetu, bo to okno na świat.

3. Twoje motto życiowe?
Nic, co ludzkie nie jest mi obce.

4. Dokończ zdanie: Mam słabość do…
Mam słabość do butów i torebek (chyba jak wiele kobiet na świecie).

5. Czy wierzysz w przeznaczenie? Jeśli tak, dlaczego?
Wierzę w przeznaczenie, ponieważ wiele razy pzytrafiały mi się w życiu rzeczy, o których bym nawet nie marzyła.

6. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Bardzo chciałam mieć odskocznię od szarego życia singielki.

7. Jeśli miałabyś możliwość od ręki spełnić jedno swoje marzenie, co by to było?
Wyjazd do Anglii i objazdowa wycieczka po najpiękniejszych jej miejscach.

8. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Tego, że ludzie nigdy nie próbują mnie tak naprawdę słuchać i przez to nie mam możliwości bycia prawdziwą sobą.

9. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
Będę szczęśliwą kobietą gdzieś w Anglii z mężczyzną moich marzeń...

10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego właśnie ta?
Jesień, bo jest dojrzała, piękna i złoto-czerwona :)

11. Dokończ zdanie: Najlepsze, co mnie w życiu spotkało to...
Najlepsze, co mnie w życiu spotkało to urodzenie mojej wspaniałej córki.


Do zabawy nominuję:
Wiktoria - http://butterflyvicy.blogspot.com/
Aleksa - http://aleksa-recenzjewszystkiego.blogspot.com/
Annzad - http://annzad27.blogspot.com/
Weronika - http://poloness.blogspot.com/
Kicu - http://kicuu.blogspot.com/


Pytania ode mnie:
1. Jaki masz sposób na poprawienie swojego samopoczucia?
2. Pewnego dnia budzisz się w ciele mężczyzny... Jaka jest Twoja pierwsza myśl?
3. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na to, by wypić poranną kawę lub herbatę?
4. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała kilka milionów złotych?
5. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 15 lat?
6. Poleć proszę jeden blog, do którego regularnie zaglądasz...
7. Dokończ zdanie: Twój największy życiowy sukces to…
8. Co skłoniło Cię do założenia i prowadzenia bloga?
9. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
10. Kto jest twoim autorytetem?
11. Co w sobie lubisz najbardziej?


12 komentarzy:

  1. No proszę, jak szybko odpowiedziała na wyzwanie. Pozdrawiam również :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominacje. W związku z tym,że brałam już parokrotnie udział w tej zabawie,pozwolę sobie tutaj odpowiedzieć na pytania i nie wybierać nikogo:)

    1. Książka,kocyk i herbata.
    2. Mam nadzieję,że to chwilowe i zaraz wrócę do kobiecego ciała.
    3. Gdzieś w słonecznym,pogodnym miejscu.
    4. Baaardzo bym się cieszyła.
    5. Chciałabym być tak samo szczęśliwa,jak teraz.
    6. http://wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/ Zaglądam tu regularnie, bo autorka codziennie wstawia bardzo ciekawe posty.
    7. To chyba jeszcze przede mną.
    8. Chęć swojego miejsca w sieci.
    9. Zakłamania
    10. Nie mam.
    11. Spokojność

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odpowiedź :) Na razie jesteś jedyna :(

      Usuń
  3. Jaki jest Twój cel w życiu?
    Kochać i być kochaną ...

    Widzę, że mamy te same cele! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiele kobiet ma podobne cele :D Pozdrawiam Cię Beatko :D

      Usuń
    2. Mężczyźni mogliby zacząć mię podobne :)

      Usuń
    3. To prawda :D
      Może zaobserwujemy się nawzajem?

      Usuń
  4. Mężczyzna idealny się znajdzie :) każdy ma przecież kilka swoich połówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tylko, że ja już mam swoje lata, a mężczyźni w moim wieku średnio mi się podobają. Ale mam jeszcze nadzieję na miłość :)

      Usuń
  5. Więc życzę wyjazdu do Anglii i znalezienia tego jedynego :-)

    OdpowiedzUsuń