28 grudnia 2014

Postanowienie noworoczne...

Witam o poranku po kolejnej prawie bezsennej nocy. Fajnie by było w końcu wypocząć, ale nadmiar emocji nie daje mi spokojnie spać. Święta minęły szybko i po raz pierwszy w życiu były fantastyczne! Spędziłam je z wyjątkowymi ludźmi, którzy potrafią cieszyć się zarówno swoim towarzystwem, jak i życiem. To był naprawdę wyjątkowy czas. Mnie jednak po tych Świętach pozostał niedosyt - zabrakło mi kogoś miłego obok mnie. Każdy cieszy się czyjąś bliskością, a ja jestem jak samotny, biały żagiel. Mam wreszcie postanowienia noworoczne - muszę to zmienić w nadchodzącym czasie, będę szczęśliwa na przekór wszystkiemu i wszystkim, nie będę samotna. Nie zamierzam już się zastanawiać, co pomyślą o mnie inni, chcę się cieszyć każdą chwilą, śmiać się, tańczyć i kochać. Wszak życie mam tylko jedno i nie da się go zresetować.
Miłego, pięknego dnia moi drodzy :)

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że chcesz być szczęśliwa. Mam nadzieję, że Ci się to uda :)

    OdpowiedzUsuń